Kære alle juniorer i BTK
På torsdag den 25. juni har vi sidste træning inden sommerferien, og vi vil derfor gerne invitere til grillpølser og sodavand efter træningen.
Forældre er også meget velkomne. 🙂
Vi serverer mad ca. kl. 17-19.
Vi ses!
Mvh Tobias og Ungdomsudvalget