Sommerafslutning for juniorer

22. juni 2026 08:11 , af Kurt Christiansen

Kære alle juniorer i BTK

På torsdag den 25. juni har vi sidste træning inden sommerferien, og vi vil derfor gerne invitere til grillpølser og sodavand efter træningen.
Forældre er også meget velkomne. 🙂

Vi serverer mad ca. kl. 17-19.

Vi ses!
Mvh Tobias og Ungdomsudvalget